وایکینگ ماجراجو (مجسمه خوراکی 60 سانتی متری) – تی تی برنجی

فروردین 22, 1403

آموزش وایکینگ ماجراجو (مجسمه خوراکی 60 سانتی متری)


ابزار مورد نیاز:

سیم چین / دم باریک / پیچ / مهره / مهره فنری / پیچ متری / کاتر / تیغ جراحی / پالت / فوندانت سفید / فوندانت رنگی / PME / ابزار سیلیکونی / چسب فوندانت / نوار گاترین / رنگ ژله ای / رنگ پودری / قلمو / آب / MDF برای پایه / دریل برای سوراخ کردن پایه / پلکسی برای کیک گذاری (در فیلم اندازه ها داده شده) / انبردست / گوش پاک کن

مواد مورد نیاز:

کیک اسفنجی / شکلات تلخ / خامه صبحانه / آیسینگ / فوندانت

مزایای یادگیری:

تاپرسازی و مجسمه یک هنر است و مناسب همه هنرجویانی است که علاقه به ساخت تاپر و مجسمه عروسکی می باشد. نه تنها کسانی که در حوزه کیک و شیرینی فعالیت میکنند می توانند از این دوره بهره ببرند بلکه تمام افرادی که علاقمند به ساخت تاپر و مجسمه سازی هستند نیز مناسب است. این دوره پیش نیاز ندارد، زیرا بصورت اصولی تمام مراحل مجسمه سازی و ساخت استراکچر و همچنین معرفی و کار با ابزار آموزش داده می شود در پایان این دوره می توانید با یادگیری اصولی تاپرسازی و مجسمه هر تاپر و عروسکی با هر نوع فیگوری را فقط با مشاهده عکس، آنها را بسازید. هدف از این آموزش این است که هنرجویان عزیزی که در حوزه کیک کار میکنند، میتوانندسطح کار خود را نسبت به رقیبان خود در این حوزه بالا ببرند. کیک های دست ساز با وجود تاپر و مجسمه های دست ساز از لحاظ قیمت با کیک های موجود در بازار تفاوت خیلی فاحشی دارند. تاپرسازی هنر مستقلی است و جدا از پخت و دیزاین کیک هم قابل اجراست بطوری که می توانید از این هنر به درآمد رسیده و از کسانی که در کار کیک هستند و یا قنادی ها سفارش گرفته و بصورت جداگانه به فروش برسانید. لازم به ذکر می باشد که در حال حاضر افراد خیلی کمی بصورت تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند و با گذراندن این دوره و تمرین و پشتکار شانس رسیدن شما به درآمد بالا بسیار زیاد است.

اطلاعات دوره

زمان تخمینی: 5 ساعت

دسته‌بندی‌ها:

مدرس دوره

تی تی برنجی
تی تی برنجی

من تی تی برنجی متولد آذر ۱۳۵۹ در شهر ساری و فارغ التحصیل رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد می باشم. سالها در زمینه حسابداری فعالیت میکردم و از آنجایی که مادرم در زمینه شیرینی سنتی فعالیت میکرد علاقه به کیک پزی هم داشتم و از سال ۱۳۹۵ بصورت جدی در این زمینه فعالیت می کنم و در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب مدال برنز در مسابقه ترکیه در رشته نقاشی روی فوندانت و مدال طلا در مسابقه ایتالیا در رشته مجسمه سازی شدم و هم اکنون ،در رشته مجسمه سازی فعالیت میکنم.

وایکینگ ماجراجو (مجسمه خوراکی 60 سانتی متری) – تی تی برنجی

خرید دوره

اطلاعات دوره

زمان تخمینی: 5 ساعت

دسته‌بندی‌ها: